Wednesday 27 August 2008

星加坡榴蓮

本人而言,覺得星加坡人對榴蓮有一種情意結,位於這中心的文化中心 "The Durain" 就是一個好例子。我覺得。

記得好多年前見到”呢檀野",有一個榴蓮於市中心,眉頭一鄒。
當然,這一個榴蓮的 Designer 不是星加坡人,他對榴蓮有沒有認識,我不肯定。

即是又好像一套快要上影的星加坡電影 "The Days",Poster 入邊又有一個榴蓮 (Poster 最右手邊的那一個人手上的東西)。種種看見的都令我有這一種榴蓮情意結的想法。


但是那一個(其實係一對)榴蓮劇院 (The Durain) 是一個不錯的影相對像,跟在香港影維港沒有分別。再加上附近 既 Singapore Flyer 同埋隻星加坡獅子,另到所有去睇獅子既人都會順便好好奇咁走去看一看。榴蓮劇院特別的設計的確比香港既文化中心更能為為一個 Icon,而少有趣一點。再加上晚上從榴蓮刺透出來的光芒,會另我對這一個榴蓮拍下幾張照片。

在香港,拍維港的人行多,本地人好,外國人好,又過維港的時侯,又有多少人看過文化中心一眼?

Pentax K20D, DA*16-50

最後,The Durain 只係一個花名,真名是 The Esplanade。

Btw,係我睡房望出去係望到半個榴蓮既。

No comments: