Monday 25 August 2008

Stockholm Film Festival

一年一度既 Stockholm Film Festival,我第一次參與。
雖然我之前都參與過香港既電影節,睇左一套本來應該係瑞典但係變左做芬蘭既電影。

想睇電影節入邊既電影,必先成為 member,再比錢買飛睇。結果買左七套電影既飛,可惜只得一套係瑞典既,而當中就包括左墨攻,傷城。其它就係一 D 平時無乜可能係香港睇到既電影。

尋日,睇左墨攻同埋傷城。
有趣既係睇傷城既時候,因為個菲林既關係,個銀幕 cut 左個字幕,一係就睇到個字幕,但係梁朝偉個頭就比入 cut 左。跟住攪左好耐,都攪唔掂,結果梁朝偉就成日無左個頭咁就都係播落去,不過佢都有比返張 vocher 你。

係佢地嘗試修理既其間,同坐係側邊既兩個人既傾計,原來佢地睇既原因係因為劉偉強。佢地之前睇過無間道 (Internal affairs),覺得好好睇所以就睇返同一個導演既電影咁啦。

跟住,佢地就決定唔睇 cut 頭版既傷城而決定退飛,就無睇落去 lu。

之後,睇左個 4 months, 3 weeks, and 2 days 既 Romania 既電影。好可惜,佢應該係講 Romania 既話加一個 Swedish 既字幕。但係大既都知道佢講乜。

好彩之後睇既日本 - Mourning Forest 同埋 Estonia 既 Autumn Ball 都係有返英文字幕。

到最後一日睇呢個瑞典 - Leo 既時候,又抱住一個戰戰兢兢既心情入院。到最後都係無 suprise,講瑞典文而無任何字幕。

我都寫左一個關於 Leo 既影評。大家可以睇下。
因為當中有聽唔明又睇唔明既關係,徊意多左電影入邊既其它原素,好似衫,佈景,配樂,相機既位置咁。

可 能係香港睇得多荷李活既大製作,香港既都會睇一 D 比較穩陣既電影。係呢到睇左既七套電影,無任何一套比較好,但係較好既都係亞洲拍既例如“太陽照樣昇起”,“墨攻”,“傷城”,日本既 Mourning forest 都可以。當然呢個都可能係個人既口味問題,又可能係文化背景既原因,都可能係香睇既歐洲電影都買唔到飛。

另外呢到仲有大電影院,五六百個位咁。係香港已經消失係歷史既洪流之中 lu。

其實 Stockholm 真係唔係好多人,成個 Stockholm 都係得八間電影院到就知道。

No comments: