Monday 25 August 2008

Paris

講左好耐去巴黎,上個星期,終於去左。

這次旅程,首要多謝 Virginia 小姐今次盡心盡去準備今次活動。她不單只借出貴宅寬敞的梳化,更預先張雪櫃填得滿滿,什為感謝。

今日出發之前有少少意外,導致我錯過了第一活動,就是到一些小餐廳吃晚飯。幸好,也不是太晚抵達巴黎,到達之後,稍作休息,便到外租用了 Vilib 單車,夜遊法國。

Vilib 單車,是巴黎在四月引入的點對點單車設施,每天只要附出一 Euro,就可以於巴黎各地區的 Vilib 單車站租用 Vilib 單車廿四小時,從閣下附近的 Vilib 單車站租用一 Vilib 單車,再於目的地附近的 Vilib 單車站還取,極之方便。

其實中間經過唔少地方,如果唔係因為遲左到巴黎,我地應該可以踏單車去到河邊,不過家下去唔到... 雖然只係踏左一陣,但係呢個活動真係好正,夜晚係巴黎踏單車既感覺真係好正好舒服。

由 於經過一晚的黑夜單車環節,朝早各人皆累,出發時間由本來的十時半推到十一時半。吃過大家樂式早餐以後(作為一個大家樂 Fans 以及股東既我,其實我覺得唔係好似,不過是但啦),就出發 lu。(呢到又多謝 Virginia 小姐提供既出錢一丁,雞蛋呀,腸仔呀等...

第 一站係 Notre Dame(唔知有無串錯),係一個唔幾在幾時係既大教堂,入到去,好在,好宏偉,係我去過既教堂之中最大既一個。雖然入多,都亳不減少莊嚴的感覺。入邊點 起左好多蠟燭,跟住就叫入可以損錢,咁就會造福人群,我就覺得呢個情況有點似係 D 廟到叫入添香油咁。

之後,我係法國飲左我既第一杯咖啡。唔係特好飲,不過個麵包就幾好食。

飲完咖啡,就去左羅浮宮,凱旋門等。都係個 d standard 但係又 expect 左去既地方。影左好多相(其實我自己唔係影左好多)。飲恨既係唔夠時間入去呢個羅浮宮同埋其它博物館,作為一個有文化藝術修養既我入唔到去,不過萛啦。
中間又睇左 d 立立什什既野,但係行程都可以用到具極之充實尼形容。呢到又再次多謝尊貴既 Virginia 小姐計劃今次既行程,Florence 不斷講解沿途既旅遊景點。

跟 住時間仲好早,我地就行左個條唔知乜野既大街(法文同埋中文名都唔記得),好遠咁睇見到 LV 總店不過見唔到傳聞中既人龍,有 D 失望。不過其實家下香港既 LV 同埋 Gucci 都有人龍... 之後食左個法國 pancake,個個餅係由一個好生手既師傅仔做,做得慢之餘仲要成日失手,不過都無所謂啦。但係個餅就令我諗返當年係印度食既餅...

到 在旁晚,我地一齊去左 Arnaud 既屋企一陣,坐低飲左 D 野,跟住另外一個舊同事就尼左,Kenji,日本人。Arnaud 我未見過,但係原來個陣我同佢做過野同埋講過電話。Kenji 就係一次去 KL training 個時識佢。跟住我又諗返起,D 人成日話日本人英文唔好,但係我就覺得佢好好 wo... 此外,Kenji 既老婆同埋佢個女 (都係女) 尼埋,聽講佢老婆識跳日本舞,佢個女又好得意... 不過 Kenji 太太就唔係太鐘意講英文,我就唯有同我僅有既日文同佢個女傾計,成功令佢同我打左個招呼。

過左一陣(其實都係三個鐘),我地去左 Arnaud 屋企附近一個小餐廳到食晚飯,我叫左一個 Arnaud suggested 既鴨胸,好好食呀!原來 D 人話法國野好食唔係流架,仲要好平。比起我係 Sweden 食個 D 野真係好好多...
我特然覺得我好似好耐都未食過好野咁.... 唉。

食完飯,就去左 Affel Tower,岩先趕得到睇佢閃。幾靚 wo,如果可以同表妹一齊再尼就好好啦。
不過唔知幾時有幾會 Lu。

呢一日就咁就完左,就係呢一日,另到我閃起左想買一部 D80 既念頭... 因為反正都係影,影張靚 D 會好 D,但係要買一大一細 Law... 睇下點啦。

經 過行程緊密既星期六,去到左星期日大家已經唔可以再好似星期六咁九點幾起身。不過都好好,朝早上左個山仔(係咪叫蒙馬特?我都係諗返楊千嬅首歌先記得我去 左邊)。一個好游閒既午餐。本來想買幅畫,不過好貴,無買到。跟住到四五點就去左個 Cafe 坐一陣,就返 Stockholm Lu。

總括尼講,巴黎比想像中靚,唔係好似 London 咁,又唔覺好似 D 瑞典人咁講到咁差(佢地對所有法國既野都好似好... 咁)成條街都係游客,可以遲下再去一次。

到最後,都係感謝 Virigina 小姐提供呢個場地同埋 Sponsor 膳食,亦都對佢既法文好 Impress。仲有多謝 Florence 既講解服務。

No comments: